SZUKAJ W MOIM BLOGU

Odwiedziło mnie osób

czwartek, 2 czerwca 2011

IZA RACZKOWSKA

Iza Raczkowska...
 Jej spotkanie z jogą nastąpiło w latach 90 w wyniku poszukiwań bardziej świadomej i holistycznej formy aktywności fizycznej. Potrzebowała formy ruchu, który będzie angażować umysł, a nie tylko ciało.Posiadaczka dyplomu Instruktora Rekreacji Ruchowej ze specjalnością Hatha Yoga. Praktykowała Astanga Vinyasa jogę u Patrycji Gawlińskiej w Gliwicach. Jest w trakcie kursu nauczycielskiego u Maćka Wieloboba w Krakowie, gdzie praktykuje jogę w podejściu Vinyasa Krama. Od lat jest wegetarianką i pasjonatką dobrej kuchni. Interesuje się zdrowym odżywianiem, ziołolecznictwem i medycyna naturalną. Najpełniej jednak definiuje ją ciekawość, energia i optymizm pozwalające doceniać wszelkie aspekty życia. Jest także mamą dwójki ludków i szczęśliwą żoną.


... od niedawna jest również moją znajomą i przyznam, że poznając takich ludzi jak Iza dziękuję Bogu, że to waśnie fotografia jest moja pasją :)

Dziękuję Izuniu.

 





















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

O mnie

Moje zdjęcie
602217578, KLEEZ@POCZTA.ONET.PL