SZUKAJ W MOIM BLOGU

Odwiedziło mnie osób

wtorek, 27 grudnia 2011

SERWIS MAMFUN



Serwis mamfun.pl jest tworzony przez rodziców dla wszystkich Użytkowników, których dzieci bawią do łez. To, że są one źródłem trosk, a ich wychowywanie wymaga odwagi i zaangażowania powszechnie wiadomo.
Ale są też źródłem nieustającej radości. I o tym nie chcemy zapominać. Pragiemy, abyście tworzyli mamfun.pl razem z nami, Drodzy Rodzice, Dziadkowie, Ciocie, Wujkowie, Opiekunowie. Abyście dzielili się z „całym wirtualnym światem” chwilami, w których wybuchacie niepohamowanym śmiechem.


Serwis mamfun.pl to nie tylko miejsce do systematycznego zapisywania umykających, zabawnych wypowiedzi naszych dzieci i możliwość powrotu do nich w dowolnym momencie.
To także szansa na wspaniałe nagrody dla najlepszych wpisów w każdym miesiącu.
Zatem piszmy, komentujmy, dzielmy się wrażeniami.
Małe dziecko tkwi przecież w każdym z nas,
choć tak często o tym zapominamy…..

Zespół mamfun.pl

Właścicielem serwisu mamfun.pl jest firma Next-level, ul. Długa 23/25 lok. 21; 00-238 Warszawa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

O mnie

Moje zdjęcie
602217578, KLEEZ@POCZTA.ONET.PL